Rynkebehandling

Klinikk Ree bruker et registrert legemiddel som blant annet brukes for å glatte ut rynker. Det tar mellom 4-7 dager før man begynner å se effekt av behandlingen og opp til 2 uker før man oppnår full effekt. Effekten varer mellom 3-12 måneder alt etter hvilken behandling som utføres, noe som informeres om ved konsultasjonen.

Her bestiller du time

Rynkebehandling

Behandlingen vi utfører er den vanligste kosmetiske behandlingen i Norge og brukes primært til å redusere rynker og linjer i ansiktet. Behandlingen får musklene til å slappe mer av og dermed glattes huden ut.

Behandling mot svette

Overaktive svettekjertler (hyperhidrose) i armhuler og hender, gir mange nedsatt livskvalitet og kan være et hinder i hverdagen. Ved hjelp av denne behandlingen blokkeres nerveimpulsene til svettekjertlene, noe som reduserer svetteproduksjonen betraktelig. Denne behandlingen er svært populær, ettersom den gir høy gevinst for pasienten. Erfaringer tilsier at intervallene mellom hver behandling stadig blir lengre, og på sikt kan problemstillingen bortfalle totalt. Dette er den pasientgruppen som opplever størst forbedring av livskvalitet etter behandlingen.

Behandling mot tanngnissing (Bruxisme)

Mange har problemer med tanngnissing uten å være klar over det, både under søvn og ved stress. Dette kan gi utslag i ømhet/smerter i kjevepartiet. Etterhvert kan disse smertene utvikle seg til hodepine, nakkesmerter og nedslitt tannemalje.

Ved behandling av dette vil den kraftige kjevemuskulaturen slappe mer av, og symptomene vil avta.

Dette er en pasientgruppe som også opplever stor forbedring av livskvalitet etter behandlingen.

Behandling mot tannkjøttsmil

Har du et smil hvor tannkjøttet er godt synlig, kan dette effektivt behandles. I noen tilfeller bør behandlingen kombineres med Juvederm filler for best mulig resultat og et flott, naturlig smil.

Behandlingsområder og priser

1 område (eks. bekymringsrynken) kr 3000,-

1,5 område (bekymringsrynken og litt panne) kr 3190,-

2 områder (bekymringsrynken og full panne) kr 4490,-

3 områder (bekymringsrynken, panne og smilelinjer) kr 4990,-

Svettebehandling armhuler kr 5990,- (inkl. Jodtest)

Svettebehandling håndflater kr 7460,- (inkl. Jodtest)

Tannkjøttsmil kr 1800,-

Tanngnissing (bruxisme) kr 5700,-

Hjerteformet ansikt kr 5700,-

(Korrigering/etterfyll innen 4 uker er uten ekstra kostnad).